نفس مامان

37 هفتگیییییییییییییییییییییی

1392/4/6 14:21
نویسنده : لیلا
231 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم؛امروز پنجشنبه 6تیر ماه 1392 هست و امروز وارد 37 هفتگی شدی.

خدای مهربان رو بارها و بارها سپاسگذارم که با وجود تمام سختی ها و مشکلاتی که در این مدت داشتم ؛تا به امروز یار و پناهم بوده و توانستم این مسیر پر مشقت را سپری کنم.

 

عزیزکم من و بابایی تقریبا تمام کارها مون رو انجام دادیم و هر روز برای درآغوش گرفتنت روزشماری میکنیم.هفته پیش پنجشنبه همزمان با تولد حضرت علی اکبر به مناسبت جشن سیسمونیه پسر عزیزم 27 نفر مهمون داشتم و خدا قسمت کرد به صورت کاملا اتفاقی برای این مناسبت مولودی برپا کردیم.پسرم مولودی بسیار زیبا و خوبی بود و برای همه مهمونها یه سورپرایز جالب بود البته یه پیش تولد هم برای شما گرفتن که من تمام مدت نتونستم اشکهامو کنترل کنم و بی اختیار در حضور همه اشک میریختم.زمانی که خانم مداح میخوند پسرم اومدنت مبارک؛تولدت مبارک ... بی اختیار یاد تنهایی هایی که تو این مدت کشیدم  افتادم یاد تمام اون لحضات سختی که مورد آزمایش خدا قرار گرفتم یاد اون روزهایی که صبح تا شب مجبور به استراحت اجباری تو خونه بودم و....  اما در کل مهمونی فوق العاده خوب و با نظم و ترتیبی بود که از این بابت بسیار خوشحالم...

 

یکشنبه هم وقت دکتر داشتم که خانوم دکتر برام تاریخ زایمان را 24تیر1392 تعیین کردند و حالا منو و بابایی بی صبرانه منتظر اون روز هستیمقلب

 

دیگه چیزی نمونده تا بیایییییییییییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نیلوفر
7 تیر 92 15:24
چشمت روشن لیلا جون. انشااله به سلامتی و خوشی.


ممنونم نیلوفر عزیزم.امیدوارم بزودی این انتظار شیرین قسمت خودت بشه
نجمه
10 تیر 92 8:43
ُسلاااااااااااااااااااااااااام

تولدش پیشاپیش مبارک ، انشاءاله این چند روز باقی مونده هم به سلامت تموم می شه و پسر گلت رو بغل می گیری

دوستمممممممممم مواظب خودت باش



مرسی نجمه عزیزم.امیدوارم بزودی نوید اومدن نی نیه نازه خودتو تو وبلاگت بهمون بدیییییییییی
هیجان
16 تیر 92 10:11
عزیز دلم از همین الان قدمت مبارک باشه

اومدنت به این دنیا رو تبریک میگم خدا حفظت کنه

لیلا جونم خسته نباشی عزیزم ایشالله که خدا پشت و پناهت زایمان خوبی برات آرزو می کنم لحظه دیدار نزدیک است همه سختیها رو پشت سر گذاشتیالان وقته دیدن چشمهای پسر نازته تو آغوش گرمت




ممنونم نازنین جونم.انشاله بزودی پریا جونم هم صحیح سالم بیاد و در آغوشت بگیریش


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد