نفس مامان

cd

1392/2/23 15:57
نویسنده : لیلا
255 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره انتظار به سر رسید و یکشنبه 15 اردیبهشت از راه رسید .از صبح میخواستم بزنم بیرون تا متوجه گذشت زمان نشم.با بابایی صبحانه خوردیم و قرار شد من برم خونه مامان اینا .عزیزکم این روزا تب و تاب من و بابایی خیلی زیاد شده و هر دو مقدمات اومدن پسر عزیزمونو داریم فراهم میکنیم.برای مثال :بابایی تا ساعت 11:40  مغازه نرفت و با سرویسکار کولر بالای پشت بام مشغول سرویس کردن کولر بود.خلاصه ساعت 12 رفتم خونه مامان اینا و تا ساعت 8 ثانیه شماری کردم.با مامان رفتیم مطب و برخلاف دفعات قبل خیلی خلوت بود.خیلی زود نوبتم شد .وقتی روی تخت خوابیدم برای سونو از خانوم دکتر خواستم سی دی فیلم سونو رو بهم بدن و مامان هم داخل اومد و نوه اش رو دید.پسر عزیزم دیدن روی زیبات توی مانیتور چنان انرژی بهم میداد که حتی پا درد خودمم رو فراموش کردم.بعد از گرفتن سی دی  به خونه برگشتم و تو راه تمام جزییات رو برای بابایی پشت تلفن شرح میدادم.

پسرم من اونشب خونه بابا اینا موندم و بابایی صبح که دیگه  نتونسته بود طاقت بیاره اومد تا فیلم سونوی شما رو ببینه.امیر علی عزیزم شاید تا همین لحظه به جرات بتونم بگم صدها بار این فیلم رو دیدیم و هر سری برایمان جذاب تر از سری قبل

 

 

AUA                             30W0d

GA(LMP)                        28W1d

 


                                       Abdomen circumference(AC) اندازه دور شکم جنین          :25.74cm

7.57cm               Biparietal Diameter (BPD) اندازه قطر سر جنین 

28.02cm              Head Circumference (HC) اندازه دور سر جنین 

5.42cm                Femur Length (FL) طول استخوان ران جنین

1425gr                                                                      وزن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نیلوفر
21 اردیبهشت 92 0:34
الهییییییییییییی خاله قربون سانت به سانتش بشهههههههههههه

عزیزممممممممممممممممممممم

راستی لیلا. خخخخخخ یادته بهت میخندیدم؟؟؟ سرم اومد.

خخخخخخخخخخخخخخخ


خخخخخخخخخخ نیلو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد