نفس مامان

برای امیر علی عزیزم

1391/11/26 11:13
نویسنده : لیلا
126 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی ،عزیز دلم پسر قشنگم ؛امروز دلم خیلی گرفته .نمیدونم چرا !باز اضطراب تمام وجودمو گرفته بازم نگرانم .نگرانه تنها دردونه ام ،نگران تو که روزی صدها بار میگم الهی برات بمیرم که الان تو این وضعیتی.میدونم این شرایطی که دارم اصلا طبیعی نیست و این لک بینی ها هر روزمنو مضطرب تر میکنه .هر لحظه که بابایی سرشو میزاره روی دلمو با تو حرف میزنه ،توی اون لحظه شیرینترین لحظات عمرمو تجربه میکنم اما بلافاصله بعدش تمام وجودمو غم میگیره و باز برات نگرانم .از طرفی خودم به تنهایی دارم این بار غمو حمل میکنم و نمیخوام بابایی متوجه ناراحتیم بشه از طرفی هم دیگه نمیتونم جلوش وانمودکنم که خوشحالم .پسر قشنگم امروز موقع اذان صبح خدا رو به تمام بندگان صالحش قسم دادم تا تو رو برام سالم و سلامت حفظ کنه ،سر نماز بی اختیار اشکهام  جاری شده بود و بازم الان دوباره دلم گرفته بازم الان اشکهام  بهم مجال نمیدن.امروز روز ولنتاین هست و خیلی دوست داشتم میرفتم برای بابایی یه کادوی خوشگل میخریدم اما بخاطر استراحتم نمیتونم  برم بیرون .خدایاااااااااااااااااااااااااااااااا خدایاااااااااااااااااااااااااااا کمکم کن .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نیلوفر
26 بهمن 91 14:44
لیلا جون این روزها باید بهترین و شادترین روزهای تو باشن. استرس و از خودت دور کن. انشااله که پسرت سالم و سلامت به دنیا میاد. اسمش هم مبارک باشه گلم.


ممنونم نیلوفر جون.عزیز مهربونم
مامان مانی مسافر کوچولو
7 اسفند 91 15:54
ایشا.. به سلامتی این دوران میگدره نی نی ناز و توی بغلت میبینی بوسش میکنیو بوش میکنی خدا به حرمت همه خوبان نی نی شما رو سلامت نگه داره همچنینی شمارو


ممنونم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد