نفس مامان

زیباترین موسیقی دنیا

1391/12/14 11:42
نویسنده : لیلا
198 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه 10 اسفند ،بعد از بدرقه بابایی ؛آماده شدم و با هم رفتیم مرکز بهداشت.نزد خانم علی اکبری رفتم و ایشون با خوشرویی همیشگی پرونده مامانی رو تکمیل کرد و قرار شد برای مراحل بعدی یکشنبه برم پیش خانم دکتر ترکی.بعد از کمی صحبت با خانم علی اکبری ازشون سوال پرسیدم که میشه الان صدای ضربان قلبتو بشنوم یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!  و ایشون هم بعد ازاینکه متوجه شدن تو هفته 18 بارداری هستم درخواستمو قبول کردن.با خوشحالی رو تخت دراز کشیدم و بی صبرانه منتظر شنیدن صدای قلبت بودم.در همون لحظه اتاق پر شده بود از صدای قلب فرشته کوچولویی که با آرامش میتپید.وای خدای من خدای من شکرت .چند هفته ای بود در انتظار شنیدن این صدا بودم .چنان محو شنیدن صدای قلبت بودم که از خود بیخود شده بودم .همون لحظه خانوم علی اکبری گفتن :اوه اوه چه بهش برمیخوره چه حساسه!!!!!!!تا گوشی رو میزاری روش سر میخوره میره طرف دیگه ؛پسره .وااااااااااااااااای عزیزم ،عزیز  دلم قربون اون سر خوردنات و اون بازیهای کودکانه ات ،قربون اون صدای قلب معصوم و مهربونت .خدایا شکرت خدایا هزاران هزار مرتبه شکر .از خوشحالی دلم نمیخواست گوشی رو از روی شکمم بردارن .حاضر بودم تا خود شب اونجا بخوابمو با صدای قلبت آروم بگیرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نيلوفر
15 اسفند 91 13:01
خدايا اين قلب هميشه با هيجان بتپه كه تو هر تپش زندگي مي بخشه.


مرسی نیلو جونم.ممنون از همه الطافت که همیشه برام تو وبلاگ امیر علی مینویسی و قوت قلبی برام.عزیم ،مهربونم انشاله بزودی تو از خاطرات خوب بارداریت بنویسی ومن برای نازدونه تو مطلب بزارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد