نفس مامان

صبح یکشنبه

1391/12/14 11:30
نویسنده : لیلا
181 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه 13 اسفند تاریخی بود که از روزها قبل چشم انتظارش بودم،شاید چندین بار در روز تقویمو برمیداشتمو روزهارو میشمردم تا یکشنبه برسه.خلاصه یکشنبه 13اسفند ماه از راه رسید .صبح با تمام مدارک و آزمایشها و سونوها رفتم مرکز بهداشت برای تکمیل پرونده ام.یه کوچولو روبراه نبودم آخه شب قبلش دوباره لک دیده بودم و برای اینکه همسری ناراحت نشه نگرانیمو تو خودم قایم کردم.خلاصه رفتم پیش خانوم علی اکبری همیشه مهربان و بعد از قد و وزن و اندازه گیری فشار خون تو نوبت نشستم برای ویزیت خانم دکتر ترکی.خیلی طول کشید تا نوبتم شد .بعد از داخل شدن شرح حالمو به دکتر دادم و دکتر با دقت بسیار زیاد آزمایشها و سونوهای قبلی منو بررسی کرد.از روز قبل زیر دلم تیر میکشید و این موضوع هم بسیار منو درگیر خودش کرده بود تا اینکه برای معاینه و شنیدن صدای قلب روی تخت دراز کشیدم.عزیزکم ؛به قول دکتر تمام مدت از دستش فرار میکردی و تا گوشی رو روی قلبت میزاشت سر میخوردی میرفتی طرف دیگه.از دکتر علت دردهای زیر شکممو جویا شدم و دکتر بهم گفت انقباض رحمی است و این اصلا چیز خوشایندی نبود .ترس تمام وجودمو گرفته بود ....انقباض رحمی ،احتمال زایمان زودرس .... وای نه خدای من .بعد از کلی مشاوره با دکتر از مطب بیرون اومدم و تا خونه برام یه دنیا راه بود به خصوص اینکه دکتر بهم هشدار داد بیش از 10 دقیقه نباید پیاده روی کنم،کار سنگین نکنم ،مسافرت مطلقا و... خلاطه تا خونه رسیدم هزار و یک  فکر تو سرم اومد و رفت.فقط امیدم به ملاقات بعدازظهر با دکتر مرصوصی بود و توکلم بر خدااااااااااااااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هیجان
19 اسفند 91 13:24
عزیزم امییییییییییدت فقط به خدا باشه
این پسر خوشگل تو خودش هوای خودش و مامانش رو داره خدا به همراهش باشه
منم زیر دلم زیاد درد میکنه رفتم دکتر میگه مال کیستته سر بچه بهش فشار میاره هرچی اون بزرگتر شه کیستت دردناک تر میشه حالا هروقت کیستم دردش بیشتر میشه خدا رو شکر میکنم که نی نی بیشتر قد کشیده


مرسی هیجان جون.ممنون بابت دلداریت .امیدوارم پریای تو امیرعلی من هرچه زودتر سالم و سلامت بیان تو بغلمون
نجمه
19 اسفند 91 15:29
خدا نفست رو برات نگه داره دوستم ، خیالت راحت انشاءاله صحیح و سلامت دوران بارداری میگذره و عزیزه خاله می یاد تو بغلت

امید به خدا که داری همه چی حله دوستم


ممنونم عزیزم.ممنونم نجمه جون.انشاله یزودی تو ازدوران شاد بارداریت بنویسی دوست مهربونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد