نفس مامان

اولین ویزیت در سال نو

1392/1/19 10:50
نویسنده : لیلا
180 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه 18 فروردین 1392 وقت دکتر داشتم.اما برخلاف ماههای قبل که روزشماری میکردم برای دکتر رفتن و سونو شدن و دیدن روی ماه پسرم این ماه اصلا برای رفتن به دکتر استرس نداشتم .توی این مدتی که تلنگرهات شروع شده سرگرمیه ویژه ایی برای من و بابایی درست کردی .تمام مدت روز عاشقانه و بی صبرانه منتظر تکونهات و ضربه هات هستم و با هر ضربه ای که میزنی عشقی در وجود من به سویت جوانه میزند، تا حدی که الان همه دنیای من شدی .دوست داشتنمو نمیتونم برات توصیف کنم.همین طور عشق و محبت بابایی رو .پسر عزیزم؛امیر علی خوبم حتی همین الان که در شکم من هستی باهات بازی میکنم و تو را پسری حرف گوش کن میپندارم .چون تمام نیازهای عاطفی مادرانه ام را برآورده میکنی و من و پدرت بی حد و اندازه دوستت داریم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد