نفس مامان

روز مادر

1392/2/11 14:44
نویسنده : لیلا
198 بازدید
اشتراک گذاری

امیر علی عزیزم ،پسر قشنگم؛امروز سالروز تولد یگانه بانوی دو عالم حضرت فاطمه ؛روز زن و روز مادر هست.امسال به میمنت حضور تو در زندگی ام برای نخستین بار طعم  شیرین مادر شدن را چشیدم و چه لذت بخش است حامل فرشته ای از فرشته های پاک و معصوم خداوند بودن.فرشته ای که با آمدنش زندگی رنگ دیگری پیدا کرد.پسر عزیزم اکنون با آمدن تو میفهمم مادرم برایم چه زحمتهایی کشیده و من چه ساده از کنار آنها گذشتم و او باز همچنان به مهربانی ورزیدن ادامه داده است تا به همین لحظه و دوست دارم به او بگویم:

به دنیا آمدم تنها، با ترس و گریان که در آن لحظه تو مرا در آغوش گرفتی .... تنهایی، ترس و غصه همه برایم در آغوشت بی معنی شد. 
در ناتوانی و ضعف تمام بودم که؛ به من جان دادی و عصاره وجودت را به من اهدا کردی ....
به هر بهانه به من گفتی "عاشقم هستی" 
ولی من اینقدر درگیر بزرگ شدنم بودم که یادم رفت محبتت را پاسخ دهم و 
اما تو بی دریغ به من عشق ورزیدی ....
من رشد کردم و بزرگ شدم به حدی که می خواهم موجود دیگری را به این دنیا بیاورم و جای تو را بگیرم ... 
اما نه ... تو یکی بودی و هستی تو "مادر" من هستی و بی نظیری....
روزت مبارک ای فرشته مهربان 
که تنها در این روز یادم می افتد چقدر عاشقتم و بودنت چقدر به زندگیم ارزش می دهد....قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نیلوفر
11 اردیبهشت 92 14:51
چقدر قشنگه لیلا جون. مادر شدن خیلی بهت میاد.


نیلوفرم،عزیزم امیدوارم به زودی خبر مادر شدن خودت رو بهم بدی .من و امیر علی همیشه برات دعا میکنیم و امیدوارم خداوند به زودی فرشته ایی از فرشته های پاکشو قسمتت کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد