نفس مامان

29هفتگییییییی

1392/2/15 11:01
نویسنده : لیلا
221 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان ،چند وقتی است دوباره بی تابم .دوباره روز شماریهایم برای دیدنت شروع شده است .با وجود اینکه تلنگرهای کوچک تو اکنون قدرت بیشتری گرفته است و ضربه های محکمی میزنی و این ضربه ها و تکونهای تو سرگرمی جدیدی برای من و بابایی شده اما اکنون بی قرار دیدنت هستم؛با وجود اینکه دیگر بالندگی تو را در درونم هر روز بیشتر و بیشتر حس میکنم .

امروز یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 است و من بار دیگر وقت دکتر دارم.اما این برای من فرصتی و بهانه ایی شیرین برای دیدن توست تا تو را دوباره عاشقانه از صفحه مانیتور نگاه کنم .تا بعداز ظهر ساعت 8 راهی نمانده اما ثانیه ها دیر میگذرند....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نیلوفر
15 اردیبهشت 92 12:44
ای جاااااااااااان پی دومادمن حسابی پرزوره. خخخخخخ

لیلا جون تا مرد شدن نی نی ت فقط موند 9 هفته. تا چشم به هم بزنی اینم میگذره


واییییییی نیلوفر جونم.ممنون از اینهمه لطف و توجهت به وبلاگ امیر علی.امیدوارم به زودی نی نی بیاد تو دل مهربونت و بتونم ذره ایی از محبتتو جبران کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد